گوشی موبایل ال‌ جی K10

گوشی LG K10 از جدیدترین گوشی‌های اقتصادی 2016 کمپانی ال‌جی می‌باشد. این گوشی دومین محصول کره‌ای‌ها در خط تولید جدید گوشی‌های سری K می‌باشد. حتی قبل از شروع سال 2016 میلادی، کمپانی LG با عرضه گوشی V10 نشان داد که در صدد ایجاد تنوع در طراحی گوشی‌های خود می‌باشد. این موضوع در طراحی K10 نیز کاملا واضح است. همچنین طراحی زیبا به نظر می‌رسد در این گوشی از طراحی ظریف و باریک اولویت بیشتری داشته. صفحه نمایش 5.3 اینچی با رزولوشن HD و تراکم پیکسلی 277ppi، کیفت تصویر خوبی برای نمایش ارایه می‌دهد. دو دوربین 13 و 8 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی این دستگاه بکار گرفته شده است.

گوشی موبایل ال جی K7

گوشی LG K7 که با نام LG Tribute 5 نیز شناخته می‌شود، اولین محصول این کمپانی از سری گوشی‌های K ال‌جی می‌باشد. از لحاظ فنی و همچنین قیمت خرید، این گوشی در دسته گوشی‌های اقتصادی می‌باشد. از لحاظ ظاهری، طراحی این گوشی شبیه به گوشی K10 می‌باشد. صفحه نمایش 5 اینچی دستگاه از نوع IPS بوده و دارای رزولوشن 854×480 با تراکم پیکسلی 196ppi می‌باشد. بخش دوربین این گوشی از دوربین‌های 8 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین‌های اصلی و سلفی تشکیل شده است.

گوشی موبایل ال‌جی استایلوس 2 پلاس دو سیم کارت

همانطور که می‌دانید کمپانی ال‌جی یکی از فعال‌ترین تولید کننده‌گان گوشی‌های استایلوس است. گوشی LG Stylus 2 Plus نیز یکی از همین محصولات این کمپانی می‌باشد که به نوعی نسخه ارتقا یافته Stylus 2 محسوب می‌شود. طراحی این گوشی تغییری نسبت به نسخه پایه نداشته و بدنه اصلی گوشی از پلاستیک و فریم آن از آلومینیم ساخته شده است. با وجود اینکه اندازه صفحه‌نمایش در 5.7 اینچ حفظ شده است، اما رزولوشن آن از 720p به 1080p ارتقا یافته است. بدین شکل این صفحه‌نمایش با دارا بودن تراکم پیکسلی 386ppi می‌تواند کیفیت خوبی در نمایش تصاویر از خود ارایه کند. کار محافظت از این صفحه نیز بر عهده لایه گوریلا گلس 3 می‌باشد.

خرید گوشی موبایل ال‌جی استایلوس 2 پلاس دو سیم کارت

 خرید گوشی موبایل ال‌جی

گوشی موبایل ال‌جی V10

گوشی LG V10 از جدیدترین محصولات کمپانی ال‌جی می‌باشد که به واسطه سخت افزار بسیار قدرتمند و پنل 5.7 اینچی می‌تواند رقیب سر سختی برای گوشی‌های گلکسی S6 Edge، آیفون 6S Plus و ایکسپریا Z5 Premium باشد. از مشخصات ظاهری این گوشی می‌توان به ضخامت 8.6 میلی‌متری و وزن 192 گرمی اشاره کرد. همچین فریم این گوشی از جنس فولاد زد زنگ می‌باشد که خود یکی از دلایل کسب استاندارد MIL-STD-810G برای این گوشی است. در قسمت جلویی دستگاه بر خلاف روال معمول، ال‌جی از دو صفحه نمایش 5.7 و 2.1 اینچی استفاده کرده است. پنل اصلی دارای رزولوشن QHD با تراکم پیکسلی 515ppi است که توسط لایه گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. اما درباره پنل دوم که از نکات متمایز کننده این گوشی است، باید بگوییم این صفحه نمایش 2.1 اینچی با رزولوشن 1040×160 برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها طراحی شده که در مدت یک روز تنها 5% از باتری 3000mAh این گوشی را مصرف می‌کند.

توان پردازشی این گوشی تفاوت چندانی با پرچمدار 2015 ال‌جی (G4) نداشته و از همان چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 808 بهره می‌برد. این واحد پردازشی متشکل از 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.44 گیگاهرتز و دو هسته Cortex-A57 با کلاک 1.82 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 418 می‌باشد که به همراه حافظه رم 4 گیگابایتی بالاترین توان پردازشی در بین گوشی‌های ال‌جی تا به حال را رقم می‌زند. حافظه داخلی این محصول برابر با 32 گیگابایت است که این مقدار به کمک کارت‌های microSD قابل افزایش است.

قیمت روز خرید گوشی موبایل ال‌جی V10

قیمت روز خرید گوشی موبایل ال‌جی

گوشی موبایل ال جی آکا

گوشی LG AKA از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده 4G ساپورت کره‌ای‌ ها می‌باشد که بارزترین ویژگی آن طراحی فانتزی آن می‌باشد. همچنین تنوع رنگ بندی این گوشی در نوع خود جالب می‌باشد. چیپست اسنپ‌دراگون 400 با چهار هسته پردازشی در کنار حافظه رم 1.5 گیگابایتی نشان دهنده این است که علاوه بر زیبایی این محصول از لحاظ پردازشی و کارایی نیز حرف هایی برای گفتن دارد. ظرفیت حافظه داخلی نیز برابر با 16 گیگابایت است که می‌توان با نصب کارت‌های microSD فضای ذخیره سازی را تا 32+16 گیگابایت افزایش داد.