گوشی موبایل ال جی G6 Plus دو سیم‌کارت

گوشی های G6 Plus و G6 Prime جدیدترین پرچمدارهای شرکت کره ای LG می باشند. تفاوت عمده این دو گوشی با گوشی G6 که چندین ماه قبل تر توسط ال جی رونمایی شد در قسمت حافظه داخلی می باشد. در حالی که گوشی G6 با حافظه داخلی 32GB در بازار ایران عرضه شد، گوشی های G6 Plus و G6 Prime از حافظه های داخلی بالاتری برخوردار می باشند.

صفحه نمایش تمام صفحه هر دو گوشی جدید ال جی یک صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوع LCD می باشد و با داشتن رزولوشن بالا 1440x2880px، تراکم پیکسلی 564ppi را برای این صفحه نمایش به ارمغان می آورد که نشان دهنده کیفیت بالای این صفحه نمایش نیز می باشد. صفحه نمایش هر دو گوشی توسط محافظ Gorilla Glass 3 محافظت شده و مجهز به صفحه نمایش همیشه روشن یا AOD نیز می باشد. چیپست به کار رفته در هر دو گوشی G6 Plus و G6 Prime چیپست Snapdragon 821 می باشد که از دو پردازنده چهار هسته با کلاک های 2.35GHz و 1.6GHz و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 530 تشکیل شده است. حافظه رم در نظر گرفته شده برای هر دو گوشی جدید ال جی نیز برابر با 4GB می باشد که در کنار چیپست قدرتمند اسنپ 821، قدرت پردازشی بسیار خوب و بالایی را برای هر دو گوشی ال جی به ارمغان می آورد بطوری که هر دو گوشی جدید ال جی به راحتی قادر به اجرا تمامی برنامه ها و بازی ها می باشند. اما حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این دو گوشی، در واقع تفاوت عمده بین این دو گوشی نیز محسوب می شود. در حالی که گوشی G6 Plus از حافظه داخلی 128GB بهره مند می باشد، حافظه داخلی گوشی G6 Prime برابر با 64GB می باشد. هر دو گوشی جدید ال جی قابلیت نصب کارت های حافظه جانبی را نیز دارند که البته پشتیبانی این دو گوشی از کارت های حافظه جانبی تا 2 ترابایت نکته قابل توجه مربوط به این دو گوشی می باشد. دوربین اصلی هر دو گوشی نیز یک دوربین دوگانه می باشد که مجهز به دو لنز 13MP بوده و ضمن ثبت عکس هایی با کیفیت بسیار عالی، قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4K و FullHD را نیز دارد . اما در کنار دوربین اصلی قدرتمندی که برای این دو گوشی در نظر گرفته شده است، دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این دو گوشی نیز یک دوربین 5MP با کیفیت و بسیار قدرتمند می باشد که ضمن زاویه دید گسترده 100 درجه ای، قابلیت فیلم برداری FullHD را نیز مانند دوربین اصلی گوشی دارا می باشد.

سیستم عامل Android 7.0 Nougat، سنسورهای قطب نما، شتاب سنج، مجاورت، فشارسنج، روشنایی، ژیروسکوپ و اثر انگشت در قاب پشتی گوشی، باتری 3300mAh، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نسخه 3، قابلیت حذف صدا‌های مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون اختصاصی، رابط کاربری LG UX 6.0 UI و خروجی صدا بسیار با کیفیت از ویژگی های دیگر دو گوشی جدید ال جی می باشند. قدرت پردازشی بالا، دوربین های با کیفیت، صفحه نمایش تمام صفحه و بسیار با کیفیت ال جی، دارا بودن گواهینامه IP68 که به معنی ضد آب و ضد گرد و غبار بودن گوشی می باشد، همگی از دلایلی می باشند که دو گوشی جدید ال جی را به گزینه های بسیار عالی برای تمامی کاربران گوشی های هوشمند تبدیل می نمایند.


خرید گوشی موبایل ال جی

قیمت روز خرید گوشی

خرید قاب گوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.