گوشی موبایل ال جی استایلوس 3 دو سیم‌کارت

گوشی های Stylus شرکت LG همواره گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ و قیمت مناسب بوده اند. گوشی Stylus 3 نیز با صفحه نمایش 5.7 اینچی و قیمت مناسب خود از این رویه پیروی کرده است. طراحی گوشی Stylus 3 حتی بدون داشتن بدنه فلزی یا شیشه ای، یک طراحی بسیار زیبا و جذاب می باشد که قسمت پشت گوشی نیز با داشتن کمی قوس، Stylus 3 را به یک گوشی خوش دست تبدیل می کند که در دست گرفتن آن حس خوبی را به کاربر منتقل می کند. علاوه بر طراحی زیبا، گوشی Stylus 3 دارای قلم Stylus نیز می باشد که کار با این گوشی 5.7 اینچی را دلپذیرتر می کند. قلم Stylus دارای یک ویژگی جالب نیز می باشد که هنگام بیرون کشیدن قلم از محل در نظر گرفته شده برای آن، به طور خودکار برنامه Memo اجرا می شود تا کاربر بتواند یادداشت های خود را ویرایش کرده یا یادداشت جدیدی را اضافه کند.

صفحه نمایش 5.7 اینچی Stylus 3 از پنل IPS LCD بهره می برد که رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 720x1280px و تراکم پیکسلی اش برابر با 258ppi می باشد. همچنین صفحه نمایش Stylus 3 قابلیت دریافت چندین لمس به طور همزمان را نیز دارد. چیپست این گوشی نیز چیپست Mediatek با یک پردازنده هشت هسته و فرکانس 1.5GHz می باشد که قدرت پردازشی متوسط و مناسبی دارد. حافظه رم در نظر گرفته شده برای این گوشی برابر با 2GB و حافظه داخلی گوشی نیز 16GB می باشد که البته می توان حافظه گوشی را به کمک کارت حافظه جانبی تا 256GB دیگر نیز افزایش داد.

دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی یک دوربین 13MP با دریچه دیافراگم f/2.2 می باشد که ویژگی های فوکوس خودکار، ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی و قابلیت تشخیص چهره را داشته و قادر به فیلم برداری با کیفیت 1080p وسرعت 30 فریم بر ثانیه نیز می باشد. دوربین جلو یا دوربین مکالمه Stylus 3 نیز یک دوربین 8MP می باشد که دارای کیفیت مناسبی است.

پشتیبانی از شبکه LTE Cat6، سیستم عامل Android 7.0 Nougat، به همراه داشتن قلم Stylus، سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما و باتری قابل تعویض و قدرتمند 3200mAh از دیگر ویژگی های این گوشی اقتصادی 5.7 اینچی ال جی می باشد.

صفحه نمایش بزرگ، قدرت پردازش مناسب، قلم Stylus، دوربین با کیفیت و قیمت مناسب، گوشی Stylus 3 را به یک گوشی همراه میان رده مناسب تبدیل کرده است که وب گردی یا تماشای فیلم و ویدیو در صفحه نمایش 5.7 اینچی آن تجربه خوبی را به کاربر منتقل خواهد کرد.


نرخ روز گوشی

گوشی موبایل ال جی X Power دو سیم کارت

گوشی‌های سری LG X محصولات میان‌رده رو به پایین این کمپانی کره‌ای می‌باشند که هرکدام از آنها با تمرکز روی یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند طراحی می‌شوند. پس از طراحی و عرضه گوشی‌های X-Cam و X-Screen که به ترتیب با سیستم‌های خاص دوربین و صفحه‌نمایش طراحی شده‌اند، حال نوبت به X-Power رسیده که با باتری حجیم 4,100mAh روانه بازارهای جهانی شود. در مورد ویژگی‌های ظاهری این دستگاه می‌توان به بدنه پلاستیکی، ضخامت 7.9 میلی‌متری و وزن 139 گرمی آن اشاره کرد. برای صفحه‌نمایش از یک پنل IPS با بزرگی 5.3 اینچ و با رزولوشن 720p استفاده شده است. همچنین برای محافظت هرچه بیشتر از این پنل، محافظ شیشه گوریلا گلس 3 بکار گرفته شده است. بخش پردازشی دستگاه کمی از سایر بخش‌ها ضعیف‌تر ظاهر شده و از تراشه مدیاتک MT6735 استفاده شده. این تراشه که دارای 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.3GHz و پردازنده گرافیکی مالی T720 می‌باشد، برای پردازش‌های معمول سیستم‌عامل اندروید گزینه مناسبی است، اما برای پردازش‌های نسبتا سنگین نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. 2 گیگابایت حافظه رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات microSD که می‌تواند تا حافظه‌های 256 گیگابایتی نیز پشتیبانی کند، از مشخصات بخش مموری این گوشی می‌باشند.

دوربین اصلی گوشی که در گوشه چپ بالای قاب پشتی تعبیه شده از یک سنسور 13MP بهره می‌برد. از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به فیلم‌برداری 1080p@30fps، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما اشاره کرد. گزینه در نظر گرفته شده برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری یک سنسور 5MP می‌باشد. در مورد دیگر مشخصات قابل توجه گوشی ال‌جی ایکس پاور می‌توان به پشتیبانی از باندهای LTE، اندروید پیش‌نصب شده مارشمالو 6.0.1، سنسورهای شتاب‌سنج، مجاورت و قطب‌نما و فناوری شارژ سریع Pump-Express اشاره کرد.


نرخ روز گوشی

گوشی موبایل ال جی مدل K4 دو سیم کارت

گوشی LG K4 Dual SIM یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت کمپانی کره‌ای ال‌جی می‌باشد که با شروع سال 2016 معرفی و عرضه شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی اقتصادی، پشتیبانی از باندهای LTE است. این گوشی برخلاف سایر هم‌رده‌های خود که ظاهر چندان دلچسبی ندارند، از طراحی زیبایی برخوردار است و به مانند سایر گوشی‌های سری K ال‌جی، از سبک جدید طراحی این کمپانی پیروی می‌کند. در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS قرار دارد که 63% از فضای جلویی را اشغال کرده است. این پنل دارای وضوح تصویر 854×480 و تراکم پیکسلی 218ppi می‌باشد.

چیپست مدیاتک MT6735M به همراه چهار هسته 1.0 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی مالی T720MP2 و حافظه رم یک گیگابایتی، تامین کننده قدرت پردازشی این گوشی می‌باشد. طبیعیتا این سیستم پردازشی به خوبی می‌تواند جوابگوی نیازهای روزمره کاربران باشد، اما انتظار اجرای بدون نقص بازی‌های سنگین و دیتادار را نداشته باشید. دارا بودن اسلات microSD نیز با توجه به حافظه داخلی 8 گیگابایتی دستگاه می‌تواند نگرانی‌های کمبود فضای ذخیره‌سازی را از بین ببرد.

بخش دوربین گوشی از دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی استفاده شده‌اند. ظرفیت باتری برابر با 1,940 میلی‌آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. اندروید آبنبات چوبی 5.1.1 به همراه رابط کاربری زیبای اپتیموس می‌تواند تجربه کاربری بهتری نسبت به سایر گوشی‌های ارزان‌قیمت رقم بزند. سایر مشخصات گوشی نیز همان مشخصاتی است که امروزه در تمامی گوشی‌های هم‌قیمت با این گوشی کره‌ای مشاهده می‌شود.


نرخ روز گوشی

گوشی موبایل ال جی K10 2017 دو سیم‌کارت

همانطور که می‌دانید گوشی K10 بالارده‌ترین محصول ال‌جی از سری گوشی‌های ارزان‌قیمت K می‌باشد. نسخه 2017 این گوشی با تغییراتی هم در بخش ظاهری و هم در بخش مشخصات فنی ظاهر شده است. ضخامت بدنه گوشی از 8.8 به 7.9 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است. با این وجود وزن دستگاه هیچ تغییری نداشته و همچنان برابر با 142 گرم است. بخش صفحه‌نمایش ظاهرا بدون تغییر مانده است. نمایشگر 5.3 اینچی با وضوح تصویر 1280×720 و تراکم پیکسلی 277ppi کیفیت خوبی در نمایش تصاویر خواهد داشت. بخش پردازشی ارتقا یافته و تنها در یک نسخه با تراشه مدیاتک MT6750 عرضه می‌شود. این تراشه متشکل از 8 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.5GHz و پردازنده گرافیکی مالی T860MP2 می‌باشد. همچنین 2GB حافظه رم و 16GB حافظه داخلی گوشی می‌باشد که به لطف وجود اسلات microSD می‌توان این فضا را حداکثر تا 256+32 گیگ ارتقا بخشید.

بخش دوربین حداقل روی کاغذ تغییری نداشته است. دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین پشتی و سلفی این گوشی بکار گرفته شده‌اند. اندروید پیش‌فرض نوقا 7.0، وای‌فای دو بانده، NFC، رادیو اف‌ام، سنسورهای اثر انگشت، شتاب‌سنج، مجاورت و سنجش نور و همچنین باتری قابل تعویض 2,800mAh از دیگر مشخصه‌ها و ویژگی‌های بارز گوشی ال‌جی کا 10 نسخه 2017 می‌باشند.


نرخ روز گوشی

گوشی موبایل ال جی K8 2017 دو سیم کارت

نسخه 2017 گوشی LG K8 در مقایسه با مدل سال گذشته با بروز رسانی‌های بسیار خوبی همراه شده است. البته این تغییرات فقط به مشخصات فنی دستگاه محدود نشده و زبان طراحی آن نیز تغییر کرده است. دیگر خبری از دکمه ولووم در زیر دوربین پشتی نیست و به‌جای آن سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. بدنه گوشی از جنس پلاستیک است که با توجه به محدوده قیمت آن امری طبیعی بوده و نمی‌توان بخاطر این مساله به سازنده‌های آن خرده گرفت. با وجود یکسان بودن اندازه نمایشگر نسخه 2017 با نسخه قبلی، ضخامت و وزن گوشی کاهش چشم‌گیری داشته است. صفحه‌نمایش 5 اینچی آن با مشخصات نسخه قبلی عرضه شده است. وضوح تصویر 1280×720 و تراکم پیکسلی 294ppi ار مشخصات این نمایشگر است. LG برای بخش پردازشی این محصول اقتصادی خود از نسل جدید تراشه‌های پایین‌رده کوالکام استفاده کرده است. تراشه اسنپ‌دراگون 425 با دارا بودن 4 هسته Cortex-A53 با کلاک 1.4GHz و پردازنده گرافیکی آدرنو 308 در کنار حافظه رم 1.5 گیگابایتی عهده‌دار عملیات پردازشی این گوشی می‌باشند. حافظه داخلی گوشی نیز فقط در یک نسخه 16GB با قابلیت ارتقا بوسیله کارت‌های microSD عرضه می‌شود.


دوربین پشتی گوشی از 8MP به 13MP ارتقا یافته است. در مورد ویژگی‌های این دوربین می‌توان به فیلم‌برداری 1080p با سرعت 30fps، گشایش لنز f/2.2، فوکوس لمسی، تشخیص چهره و HDR اشاره کرد. همچنین برای سلفی این گوشی از سنسور 5MP استفاده شده است. باتری قابل تعویض 2,500mAh، اندروید پیش‌فرض نوقا 7.0 و پشتیبانی از باندهای LTE از دیگر مشخصات و ویژگی‌های قابل توجه این گوشی ارزان‌قیمت ال‌جی می‌باشند.


نرخ روز گوشی