گوشی موبایل ال جی مدل K4 دو سیم کارت

گوشی LG K4 Dual SIM یکی از گوشی‌های ارزان‌قیمت کمپانی کره‌ای ال‌جی می‌باشد که با شروع سال 2016 معرفی و عرضه شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی اقتصادی، پشتیبانی از باندهای LTE است. این گوشی برخلاف سایر هم‌رده‌های خود که ظاهر چندان دلچسبی ندارند، از طراحی زیبایی برخوردار است و به مانند سایر گوشی‌های سری K ال‌جی، از سبک جدید طراحی این کمپانی پیروی می‌کند. در قسمت جلویی گوشی، صفحه نمایش 4.5 اینچی از نوع IPS قرار دارد که 63% از فضای جلویی را اشغال کرده است. این پنل دارای وضوح تصویر 854×480 و تراکم پیکسلی 218ppi می‌باشد.

چیپست مدیاتک MT6735M به همراه چهار هسته 1.0 گیگاهرتزی، پردازنده گرافیکی مالی T720MP2 و حافظه رم یک گیگابایتی، تامین کننده قدرت پردازشی این گوشی می‌باشد. طبیعیتا این سیستم پردازشی به خوبی می‌تواند جوابگوی نیازهای روزمره کاربران باشد، اما انتظار اجرای بدون نقص بازی‌های سنگین و دیتادار را نداشته باشید. دارا بودن اسلات microSD نیز با توجه به حافظه داخلی 8 گیگابایتی دستگاه می‌تواند نگرانی‌های کمبود فضای ذخیره‌سازی را از بین ببرد.

بخش دوربین گوشی از دو سنسور 5 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده که به ترتیب برای دوربین اصلی و سلفی استفاده شده‌اند. ظرفیت باتری برابر با 1,940 میلی‌آمپر ساعت و از نوع لیتیوم یونی می‌باشد. اندروید آبنبات چوبی 5.1.1 به همراه رابط کاربری زیبای اپتیموس می‌تواند تجربه کاربری بهتری نسبت به سایر گوشی‌های ارزان‌قیمت رقم بزند. سایر مشخصات گوشی نیز همان مشخصاتی است که امروزه در تمامی گوشی‌های هم‌قیمت با این گوشی کره‌ای مشاهده می‌شود.


نرخ روز گوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.