نقد و بررسی تخصصی گوشی هواوی P40 Pro تبلت فون

بار دیگر پادشاه جدیدی در میان گوشی‌های صاحب برترین دوربین ظهور کرد ولی سیستم نرم‌افزاری آن با سایر رقبای خود کاملاً فرق دارد. با این شرایط، علاقه‌مندان دوست دارند بدانند این رقابت به کجا می‌انجامد و آیا هواوی این بازار را از دست خواهد داد یا مدل پی 40 پرو (P4 Pro) درخشش محصولات نسل‌های قبل این کمپانی را ادامه می‌دهد؟.

مطمئناً عدم بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی گوگل برای هواوی بسیار سخت است ولی شرایط زمانی پیچیده‌تر می‌شود که این شرکت می‌خواهد محصولات نسبتاً گران قیمتش را در دنیایی به فروش برساند که به خاطر شیوع ویروس کرونا اوضاع روبراهی ندارد. با این حال و علی‌رغم آگاهی از این وضعیت، کمپانی چینی سری جدید پیشرفته‌ترین محصولاتش را معرفی و روانه بازار کرد و مدل پی 40 پرو نیز نشان داد آمادگی رقابت با سایر رقبا در این اوضاع نابسامان را دارد.

این دستگاه از دوربین بسیار پیشرفته‌ای برخوردارست و سنسورهای آن نیز امروزی‌تر شده‌اند و هواوی سعی کرده در این موبایل بیشتر روی شیوه بزرگنمایی اپتیکال و نمایشگر OLED با رزولوشن 1200 پیکسلی و نرخ بازسازی 90 هرتزی تمرکز کند. به غیر از این تلفن همراه، یک مدل دیگر به نام پی 40 پرو پلاس (P40 Pro+) نیز تولید شده که می‌تواند به میزان 10 برابر و به صورت اپتیکال زوم نماید.

عرضه پیشرفته‌ترین عضو این سری از محصولات هواوی به فصل تابستان موکول شده و آن‌طور که از شواهد و قرائن برداشت می‌شود، تعداد محدودی از آن تولید خواهد شد و قیمتش نیز بسیار بالا خواهد بود بنابراین بیشتر توجهات به سمت پی 40 پرو معطوف خواهد گردید چرا که ستاره این سری از پرچمداران کمپانی چینی به شمار می‌رود.

برای دیدن ادامه ی مطلب به سایت تبلت فون مراجعه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.