گوشی موبایل ال جی G6 دو سیم‌ کارت

گوشی G6 پرچمدار جدید LG می باشد که علی رغم وجود چیپست Snapdragon 835 در بازار، به دلیل اولویت سامسونگ در استفاده از جدیدترین چیپست Qualcomm نتوانست از این چیپست بهره ببرد و در نتیجه از چیپست Snapdragon 821 استفاده می کند. طبق ادعا ال جی، این شرکت وقت زیادی را صرف بهینه کردن چیپست به کار رفته در گوشی خود کرده است به نحوی که پردازش های صورت گرفته در این گوشی با پردازش های گوشی های بهره مند از Snapdragon 835 هیچ فرقی نخواهد داشت. از نظر گرم شدن گوشی نیز با توجه به بهینه سازی های صورت گرفته، G6 حتی در شرایط استفاده سنگین از گوشی نیز به مقدار زیادی داغ نمی شود که موجب اذیت کاربر شود. در کنار این چیپست قدرتمند هشت هسته، حافظه رم 4GB نیز برای G6 در نظر گرفته شده است که این دو در کنار هم G6 را قادر می سازند تا تمامی بازی ها و برنامه ها را به راحتی و بدون هیچ مشکلی اجرا نماید. صفحه نمایش گوشی یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1440x2880px و از نوع IPS LCD می باشد که توسط محافظ Corning Gorilla Glass 3 محافظت شده و دارای استاندارد HDR10 بوده و امکان AOD یا صفحه نمایش همیشه روشن را نیز با خود به همراه دارد. حافظه داخلی گوشی 32GB می باشد که البته می توان آن را با کمک کارت حافظه جانبی تا 256GB بالا برد که در این صورت کاربر قادر به استفاده از سیم کارت دوم نخواهد بود. به همراه داشتن گواهینامه IP68 نیز بیانگر مقاومت بالای گوشی در برابر ضربه و همچنین ضد آب و گرد و غبار بودن آن می باشد.

اما دوربین به کار رفته در G6 یک دوربین دوتایی 13MP می باشد که دریچه دیافراگم لنز یکی از دوربین ها f/1.8 و دریچه دیافراگم لنز دوربین دوم f/2.4 می باشد که دوربین دوم با توجه به دریچه دیافراگمش زاویه دید گسترده تری نیز دارد. دوربین G6 دارای امکاناتی مانند ثبت موقعیت جغرافیایی، فوکوس لمسی، فوکوس خودکار از طریق تشخیص فاز، سیستم OIS، قابلیت تشخیص چهره و عکس برداری HDR نیز می باشد. فیلم برداری با کیفیت 2160p و سرعت 30 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080p با سرعت های 30 و 60 فریم بر ثانیه در G6 امکان پذیر می باشد. امکان جالب دیگر در دوربین این گوشی امکان فیلم برداری در حالت HDR می باشد. دوربین جلو G6 نیز یک دوربین 5MP مجهز به لنزی با دریچه دیافرگم f/2.2 و رزولوشن 1080p می باشد.

قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه از طرق میکروفون اختصاصی برای این کار، قابلیت شارژ سریع نسخه 3، باتری غیر قابل تعویض 3300mAh،پشتیبانی از NFC، سنسورهای اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج، سیستم عامل Android 7.0 Nougat، پشتیبانی از باندهای LTE Cat12 از دیگر امکانات گوشی G6 می باشد.


نرخ روز گوشی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.